piątek, 1 marca 2013


Wynalazłeś u mnie uśmiech Projektujesz moje sny
powiedz co jest ze mną nie tak, bo mym życiem jesteś Ty
Pokochałam Ciebie, ale Ty olewasz teraz mnie
Niedawno było dość dobrze, teraz spierdoliło się
Za Twój uśmiech dałam wszystko, oddałam swoje serce
Chyba frajerowi, który nie potrafi dostrzec więcej
Teraz naucz się od nowa, dostrzegania u mnie zalet
Utrzymaj pion, stań prosto przecież wiesz że to nie balet
Koniec wszystkich szaleństw, teraz ja tu będę górą
Jestem wyjątkową, a nie dziewczyną szaroburą
Nie śpię nocami, bo nie chcę Cie napotkać
Wtedy jestem jak dynamit, chcę na nowo się zakochać
Tylko, że szczęśliwie, i tylko oby w Tobie
Takiego jak poznałam ''cudownego'' w jednym słowie

refren: Przytul mocno,zbliż się spójrz swymi oczami
A ja powiem co jest nie tak oczami pełnymi łzami
Wiem, nie lubisz kiedy płaczę, ale nie widzę problemu
Zacznijmy od nowa, bez pytań 'co?''jak?'i'czemu?'
Po prostu zachowaj dla siebie, nie oddaj nikomu
Powiedz, ze Ci zależy, będę szczęśliwa znowu
Pragnę Twojej obecności, twojego zapachu
Tego nie da się porównać z żadnym z cudzych światów
twoje, moje pragnienia -powinny się zacząć łączyć
Na autobus doświadczenia musimy dzisiaj zdążyć

Kochanie moje zapamiętaj te wszystkie stąd słowa
Proszę kolejny raz zacznijmy wszystko od nowa
To niech będzie moda, nasza moda na miłość
taką wyjątkową, aby nic z niej już nie ubyło
najważniejsze jest to co się dzieje między nami
nie pozwól abym coś mówiła znowu ze łzami
W oczach ta rozpacz gdy coś się przed Nami psuje
Każdym ciosem dokładam w siebie i mocno katuje
Wszystkie te uczucia co nas specjalnie ranią
Szukam Ciebie w tłumie doznań, bolesne doganiają
Pomóż mi je zwalczyć, bo samej już dzisiaj nie dam rady
Nie patrzmy na innych, nie zniżmy się do zdrady
To jest taka historyjka budowana z ludzkich cierpień
Dla chłopaka, którego kocham całym swoim sercem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz