poniedziałek, 4 marca 2013

Odczucie


Sen się kończy, było dobrze , ale nie ma miejsca już dla Ciebie
Miałeś swoją szanse, zmarnowałeś, dlatego żyj sam dla siebie
Mam już dość patrzenia Tobie kłamco w oczy
Potrafiłeś oszukiwać, lecz to się dzisiaj skończy
Mówiłeś ‘’ jesteś piękna ‘’ oraz czule całowałeś
Dzisiaj tylko Tobie powiem, że swą szansę zmarnowałeś
Jest już za późno, na Twoje czułe słowa
Zniszczyłeś to co miałeś, niedługo będzie już ta nowa
Która Cię pokocha, tak samo jak ja kochałam
Teraz widzę, jak bardzo swój czas marnowałam
Zaufałam Tobie, widziałam jak się starasz
To tylko udawanie, zabawianiem mną się jarasz
Trochę źle się czuję przez to co w Okół mnie dziś otacza
Mówiłam, że kocham , serce miałam niczym taca
Cztery miesiące spotykania na nic
Nigdy już nie dam się Tobie nabrać, za nic


Jesteś dla mnie nikim, chodź tak bardzo się starałam
Były wspólne plany, bliskość, Tak Bardzo Kochałam
Teraz nie ma NIC, mam już dosyć tej żałosnej sceny
Za grosz szacunku do mnie nie masz. Koniec niepotrzebnej tremy
Nie musisz już udawać, że jestem najważniejsza
Liczyła się szczerość, była dla mnie najcenniejsza
Powiedziałam Tobie, aby słowa zostały między nami
Obiecywałeś, skłamałeś, teraz żegnam Cię, ale nie ze łzami
Nie jesteś ich wart, dlatego bez słowa teraz odejdź
Nie proś i nie zaprzeczaj tylko dlaczego kłamałeś powiedz.
Z takim nastawieniem nic nie osiągniesz u dziewczyny
Ciągle siedzieć tylko w domu, jakieś ciągłe spiny
Nie miałeś się o co doczepiać, szukałeś pretekstu do kłótni
Mówię Tobie teraz żegnaj, życzę byś trafił w końcu na kawał suki. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz