czwartek, 28 lutego 2013

. < 3 .

Miłość przy głupiej miłości się chowa
Nie ma ona sensu lecz zaczynasz wszystko od nowa
Znów się niepotrzebnie zakochujesz dajesz szanse miłoœci
Pewnie jesteś przyzwyczajony do złych wiadomości
Zrozum wreszcie jedno, że to nie jest równa gra
Znów ją rozpoczynasz, przecież skończy się raz, dwa
Nie siedźŸw kącie sam, tylko wstań i świat wyklnij
Nie ma ludzi całkiem sprawiedliwych więc przeciwstaw im się i krzyknij

 "W końcu zauważam co dla mnie najważniejsze
Mam ludzi godnych siebie no i wiem co najcenniejsze
W końcu nikt mnie nie zostawił, nikt kto dla mnie ważny
Nie boję się już uczuć,œwiata stałem się w końcu odważny !"

Żyj, przeżywaj życie to żadna strategia
Masz swoją moc lecz w inny sposób zwyciężaj
Gdy o czymś śnisz co dla Ciebie jest piękne, nie realne
Staraj się o spełnienie, przecież to nie jest tu karalne
Nie szukaj tam miłości, bo jedyna to rzecz która ukarze
Namaluj swój świat, ale nie bądźŸ ciekaw jak czują się malarze
Więc nie dodawaj cudzych tekstów do własnej bajki
To twój świat, jesteśœ władcą, potem schowasz bajkę do szafki

"W końcu zauważam co dla mnie najważniejsze
Mam ludzi godnych siebie no i wiem co najcenniejsze
W końcu nikt mnie nie zostawił, nikt kto dla mnie ważn
Nie boję się już uczuć,œwiata stałem się w końcu odważny !"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz